Direktlänk till inlägg 15 april 2014

PGC - Jansson

Av simtastic - 15 april 2014 17:46

Jag har nu påbörjat PGC och skapat familjen Jansson. Här är första generationen...


Generation 1:


        Namn: Linnéa Jansson

Hårfärg: Rosa

Ögonfärg: Lila

Egenskaper: Gillar inte barn, flörtig, fordonsentusiast, perfektionism, älskar naturen.

Favoriter: Grillad lax, country, svart

Stjärntecken: Kräfta


 

Här har vi Linnéas partner

Namn: Ola Jansson

Hårfärg: Svart

Ögonfärg: Gröna

Egenskaper: Stjärnkvalité, tungsovare, atletisk, bra på att kyssas, älskar kylan.

Favoriter: Svampomelett, elektronika, blå

Stjärntecken: Lejon


Hoppas att ni vill läsa hur det går för min familj, de andra generationerna kommer i egna inlägg.


Ha det fint!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simtastic - 17 april 2014 17:00

Här är del 3 av PGC.      Med två barn köpte Ola och Linnéa ett större hus för att få plats med barnen.     Det tog mycket tid att ta hand om barnen. Ola kunde inte hjälpa till så mycket på grund av hans jobb.     Trots att Li...

Av simtastic - 16 april 2014 20:00

Här är del två av min PGC.      När Ola kom hem ifrån hans jobb på sjukhuset berättade Linnéa för honom om nyheterna. Han blev jätteglad och kunde inte vänta på att barnet skulle födas. Båda hoppades på att barnet skulle bli en flicka.  ...

Av simtastic - 15 april 2014 19:06

Detta är första delen i min PGC. Om ni inte har läst om familjens första medlemmar så kan ni göra det här.     Här börjar spelet. Linnéa och Ola har flyttat in i detta enkla hus tillsammans. De hade inte mycket pengar till inredning. Det enda ...

PGC

Av simtastic - 15 april 2014 11:30

Hejsan allihopa! Detta är mitt första inlägg och jag tänkte starta med att lägga ut en utmaning som ni säkert har hört talas om. Det ärPGC. PGC står för Perfect Genetics(perfekta gener) Challenge.   Vad det går ut på PGC går ut på att skapa en ...

Presentation


Människan bakom skärmen här är en glad tjej på snart 15 år med en kärlek för Sims. Här kommer jag lägga upp bilder från mitt spelande, utmaningar, hus som jag gjort och så småningom saker som jag laddat ner.
Ni får gärna prova på utmaningarna jag lägg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska tycker ni jag göra härnäst?
 Göra olika simmar
 Bygga något häftigt hus
 Testa på en till utmaning
 Skapa ett hus från någon film
 Skriva vilka spel jag har och fusk jag använder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards